donderdag 10 juli 2014

Oud wordt nieuw

Soms kom je wel eens iets leuks tegen waarvan je geen idee hebt hoe te combineren met je kleding die al in de kast hangt. Zo dan, heb ik in één zin precies het probleem getikt waar elke vrouw wel eens tegenaan loopt, of heb ik het mis dames? Een aantal weken geleden kocht ik bij Takko een vestje waarvan ik toen dacht die kan overal wel bij! De weken erna kocht ik nog een leuk Dorothy Perkins jurkje op Marktplaats en een jumpsuit bij Promiss en gelijk maar eens een pas sessie gehouden. Het roze jurkje heb ik van Marktplaats en heeft geen mouwen maar wel een leuk detail over de borst. Ik heb het vestje aangetrokken en heb daarover een brede riem gedaan. Aan het jurkje zit een soort strook om de taille en door net daarboven de riem te plaatsen creëer je een hoge taille. Het vestje zit aan de bovenkant mooi gesloten en onder de riem valt hij wijder uit. Met een paar sleehakken eronder kan ik zo naar een feest! Ik heb dat dan ook gedaan, deze outfit was perfect voor een huwelijksfeest. Geslaagde outfit met een goedkoop vestje en een tweedehands jurk die slechts één keer gedragen was op een feest. 

Toen kreeg ik mijn jumpsuit van Promiss binnen, deze is zacht roze en staat geweldig als je een lekker zomers kleurtje hebt. Die was nog even ver te zoeken, daar ik nog maar weinig zonnestraaltjes heb mogen opvangen. Deze mouwloze jumpsuit vraagt om een vestje en hier heb ik hetzelfde vestje gebruikt maar dan zonder riem. Het is een A-lijn vest die aan de voorzijde korter valt dan aan de achterzijde. Met een paar leuke glitter ballerina's eronder is deze outfit geslaagd om bij mooi weer te flaneren over de boulevard, ik zeg top aankoop! Leuk detail is dat mijn minder prettige zone de buik is en met dit vestje kan ik zelfs deze jumpsuit aan zonder dat de aandacht wordt getrokken naar de buik.

Wat ik met deze blog wil zeggen is dat men bewust kan inkopen en daardoor verschillende combinaties kan maken. Het vestje is een belangrijk item geworden en is met vele combinaties te dragen in het dagelijks leven. Of je nou iets nieuws koopt of tweedehands, met weinig geld kan ik er super uitzien en het maakt niet uit waar je het koopt. Of het nou online, in de uitverkoop of op marktplaats, wees bewust wat je al hebt en hoe je het kan combineren, zo heb je het meeste plezier van je aankopen. Veel plezier met combineren, maak shoppen weer leuk!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten