woensdag 10 juli 2013

A promiss is a prommis


Hoe heerlijk is het als je leuke kleding kan scoren in de sale? Nou ik hou der van en zeker vanuit mijn luie stoel! Zo af en toe neem ik een online shop onder de loep; deze keer bezoek ik Promiss. Ik kom regelmatig in de winkel en wordt er altijd vriendelijk te woord gestaan, hoe gebruiksvriendelijk is de site eigenlijk. Na het intikken krijg ik al zo'n hebberig gevoel, bij alles wat ik aanklik wil ik weten of ze mijn maat nog hebben en besluit het allemaal in mijn winkelmandje te zetten. Ik begin bij de vesten en truitjes, voor het nieuwe schooljaar wil ik wel wat zwarte basic truitjes willen hebben, hup in het mandje. Leuke actie, bij 2 truitjes gaat de prijs omlaag! Er verschijnt een smile en mijn ogen beginnen te twinkelen. Ik kom al snel bij de blazers en giletjes, o help! Ik ben verliefd! Een knalroze jasje kijkt me aan en schreeuwd ''neem mij, neem mij''  dus ook in het winkelmandje! Kom ik erachter dat ze hem niet meer in mijn maat hebben, nog wel in de kleur blauw en dan denk ik mwah. Ik zet hem er toch bij en ga weer verder shoppen. Nu ben ik heel benieuwd wat ik onder het kopje broeken ga vinden, een rode linnen broek heeft mijn aandacht gewekt en ook die verdwijnt in het mandje. Een trend wat je veel ziet zijn de gebloemde stoffen, ik kan er niet gecharmeerd van raken. Snel naar de grote maten, met mijn volle buikje kan ik daar ook wel vaak leuk scoren. Steevast klik ik op de jurken, wat mij opvalt zijn de strakke jurken. Met mijn figuur, de bolle buik, lijk ik al snel zwanger in deze jurken. Ik mis eigenlijk de A lijn jurken, die verdoezelen mijn minpunt en accentueren mijn twee pluspunten. Als ik een tip mag geven, meer A lijn jurken, de meeste volle vrouwen hebben twee prachtige pluspunten dus V hals en A lijn rond de middel en mij hoor je niet klagen! Ook hier zie ik veel bloemen, het blijft mij niet trekken maar dat is smaak gebonden.

Dan kom ik via via op een pagina en zie ik een jumpsuit helemaal mijn smaak! Hij blijkt ook nog mijn maat te zijn en ik besluit deze aan te schaffen. Het is nu al mijn favorieten zomer outfit, soepele stof, snel schoon en ook snel droog. Ik hoop niet dat men mij aan het eind van de zomer kan uittekenen met deze jumpsuit want hij zit als een tweede huid! De site navigeert prima, je kunt snel alles vinden en na jezelf te hebben aangemeld krijg je alle laatste nieuwtjes via je mail binnen. Om de prijs hoef je het niet te laten, gewoon eens gaan surfen bij Promiss. Mocht er op de sale nogmaals een sale komen ben je er als eerste bij en hoef je niets te missen! Je vind er ook leuke tips en trends, leuk om te lezen en zo weet je gelijk of je modebewust bezig bent. Een mooie 8.5 voor de site, zeker een bezoekje waard dames!

Tot de volgende wonder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten