maandag 5 november 2012

Samsung Galaxy Note 2; eindconclusie

Wat zijn die twee weken voorbij gevlogen zeg, zeker als je iedere vrije minuut bezig bent om je nieuwe ‘speeltje’ uit te testen. Tot op heden had ik geen tot weinig ervaring met een android toestel, best spannend dus. Vanaf het moment dat ik de Samsung Galaxy Note 2 in handen had ben ik erin gaan spitten. Niet met van die boekjes hoe alles werkt, nee cold turkey; dus in de blind doen wat er staat. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel heb geleerd over een toestel vergeleken met mijn voorgaande mobieltjes. Wat zijn nou de voordelen van de Note 2? Teveel om op te noemen! Zijn er dan ook nadelen, hoor ik jullie zeggen, ja, al zijn die te verwaarlozen.

Laat ik maar eens beginnen met de pluspunten van de Samsung Galaxy Note2:
-    Facebook, twitter, Gmail werken gemakkelijk via een app
-    Gemakkelijk door video en foto bestanden bladeren, verschillende lay-outs
-    Snel internet dus snel surfen (enorm pluspunt)
-   Toestel is groot maar niet zwaar. Met mijn lange vingers kan ik gemakkelijk het toestel bedienen
-    Tegelijkertijd je mail checken en op facebook je berichten lezen in één scherm
-    Snelle navigatie balk aan de linkerkant
-    Accu gaat lang mee, met gemak de hele dag na intensief gebruik
-    Geweldige camera, maakt mooie foto´s en op te slaan in verschillende grootten
-    Videocamera super, mooi beeld door het grote scherm
-    Uitzending terug kijken geen probleem, goed te doen
-    S-pen; vele mogelijkheden, o.a. snel notitie maken tijdens telefoon gesprek
-    Veel leuke apps via play store, die goed werken
-    Boek lezen is geen probleem, groot scherm
-    Extra opslagruimte via dropbox, erg handig om je foto´s op te slaan
-   Heldere navigatie door je toestel, ik vind alles snel en na twee weken lijkt het alsof ik hem al jaren in bezit heb

Dan zijn er nog de min punten:
-   Als je het toestel draait veeg je snel over de basistoets en kom je op de vorige pagina,      gebeurd mij vaak
-   Oortjes die erbij geleverd zijn blijven niet goed in de oren zitten en ze voelen onprettig aan. Er zitten reserve beschermhoesjes bij de oortje, ik heb ze alle drie getest en er zit 1 setje bij die mij redelijk bevallen
    
    Over het algemeen kan ik zeggen dat de Note 2 een geweldig toestel is voor zowel privé als zakelijk gebruik. Er zitten nog veel meer functies op die ik nog niet geprobeerd heb, daar ga ik me de komende tijd eens lekker in verdiepen. Ik vond het een super leuke ervaring om de Note 2 te mogen testen. Via twitter kan je veel terug lezen over het toestel onder de #becreativenl. Ik heb er veel aan gehad, zeker als ik ergens niet uit kwam. Ook Samsung wil ik bedanken voor de mogelijkheid die ik heb gekregen om de Note 2 te mogen testen. Het zal jullie niet verbazen dat er in mijn vriendenkring velen zullen gaan kiezen voor de Note 2. Iedereen heeft hem mogen bekijken, velen vonden hem groot al lag hij wel goed in de hand. Vanaf nu mag ik de blije bezitter zijn van een Samsung Galaxy Note 2 en daarmee maak ik indirect mijn dochter weer blij. Over een paar maanden mag ik mijn contract verlengen en jullie raden vast wel wat zij voor een toestel neemt… een Samsung natuurlijk!

Tot de volgende wonder

1 opmerking:

  1. Mooie website, ik heb ook een website over de Samsung Galaxy note 2. Klik hier om er naartoe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen