donderdag 28 februari 2013

Donaties zijn welkom


Zoals ik in een eerdere blog al heb geschreven over de afwijzing van de elektrische fiets voor Sanne, hier het vervolg. In onze omgeving zijn een aantal mensen druk bezig om ervoor te zorgen dat er toch een fiets komt voor Sanne. Velen hebben geopperd om iedereen om een euro te vragen zodat onze schat zich zo snel mogelijk zelfstandig kan verplaatsen en energie over houd om de lessen op school te kunnen volgen. Ik moet zeggen dat ik dat best vervelend vond, ik kan niet in een ander zijn knip kijken en het lijkt op bedelen. Na er eens een nachtje over geslapen te hebben besef ik dat ik echt alles wil doen om mijn kind gelukkig te zien zonder pijn en dat ze energie overhoud om op school goed te kunnen functioneren. Dat er al velen meedenken naar oplossingen doet mijn hart verwarmen maar nu nog iets concreets want met lieve woorden is Sanne nog steeds niet geholpen. Ik heb daarom de stoute schoenen aangetrokken en via 4 just 1 een project gestart om geld in te zamelen voor de elektrische fiets. Voordat ik op enter druk gaan er veel gedachten door mijn hoofd en als u dit kan lezen dan heb ik de keus gemaakt om mijn dochter te helpen aan minder pijnlijke dagen, meer energie en goede leer prestaties. 

Ik wil u namens Sanne vragen voor een kleine donatie, een euro is al genoeg en u helpt er een opgroeiende tiener mee die haar leven net begonnen is. Lever lege flessen in, rook een pakje sigaretten minder, geef wat van je fooi, het maakt niet uit. Wat u terug krijgt is een grote glimlach en een warm gevoel ergens bij de hartstreek, ik durf te wedden dat uw dag niet meer stuk kan. 

Klik hier om uw donatie te geven. Namens Sanne wil ik u bedanken voor de donatie, laat uw hart spreken!

Tot de volgende wonder

PS
Hier een geweldige actie van Studio X-posure

Help Sanne want de Gemeente en andere instellingen laten haar barsten......

Ik geef een fotoshoot weg per opbod.... incl Visagie op maandag 18 mrt. a.s. Je mag hier bieden bij mij en dan ga ik dat op 10 maart bekend maken. De shoot houdt in 8 bewerkte foto's. Je wordt gecoached en wij gaan toffe platen maken..... Lijkt het je wat? Doe en bod vanaf EURO 15,00 bieden .... Wie is de eerste? Het gaat per 5 euro omhoog en na 100 euro met 10 euro. Deze shoot heeft een waarde van 225,00 euro!

Klik hier om naar de actie te gaan en mee te bieden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten