woensdag 11 januari 2012

Vooruitziende blik van Disney




Addy van den Krommenacker, Frank Govers en Victor en Rolf kunnen wel inpakken, de trend wordt gezet door Walt Disney, het moet niet gekker worden! Afgelopen week zagen we onze eigen Trix met een hoofddoek over haar welbekende hoedje, het land was te klein! De hoed van de Koningin is al een status symbool op zich, het wordt gezien als de kroon en daar wordt dan een voile sprei overheen gedrapeerd. Eerlijk gezegd vind ik het geen pan maar wie ben ik. Na wat speurwerk vond ik nog meer gelijkenissen, wat dacht je van Kate en William? Ze lijken zo uit een sprookjesboek geslopen, in dit geval Assepoester als ik me niet vergis. De prins uit de tekenfilm heeft iets meer haar, maar de lach is identiek. Niet te vergeten Kate, wat een gelijkenis met Assepoes. Klein detail is het nekbandje bij Assepoes, daarvoor in de plaats is Kate meer van het minimalisme. Op het bal verschenen ook de twee stiefzusters, kijk en zoek de verschillen! Wat een treffende gelijkenis. Ik moest bij het zien van de tekenfilm ook altijd denken aan de twee dochters van Andrew en Sarah, ze zien er zo lomp uit.  De bekende modeontwerpers moeten toch maar eens in de leer bij Meneer Disney wat eigentijdse mode betreft, bizar he?

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten