zaterdag 29 december 2012

Online shoppen, i love it!

Welke vrouw vind het niet leuk om lekker te shoppen? Tegenwoordig heeft elke winkel wel een online shop en geloof het of niet, het is altijd spannend als je pakje binnen komt. Laat ik het komende jaar eens wat online shops onder de loep nemen, te beginnen bij Miss Etam. De navigatie is duidelijk te vinden, als eerste log ik in en krijg de nieuwsbrief. Op zich handig, zo krijg je de eerste nieuwtjes direct in je mailbox binnen. Ik begin bij de grote maten en kan daar kiezen uit verschillende items, wel zo handig als je op zoek bent naar bv een jurkje. Ik raak al meer verdiept in de site en klik wat leuks aan. Je ziet de foto in het groot en er staat duidelijk bij welke maten er nog voorradig zijn in welke gewenste kleur. Ik besluit een blauw jurkje te bestellen. Met een klik ligt het in je winkel mandje en we gaan door. Nou zit ik op het randje van de grote maten en wil nog wel eens snuffelen tussen de positie kleding en sommige broeken zitten gewoon heerlijk! Meestal zit mijn buik in de weg, en laat zo'n broek nou perfect om de benen aansluiten en de buik mooi wegwerken? Ik draag bijna nooit iets in mijn broek, dat legt de nadruk op mijn minst voordelige pluspunt. Ook hier is veel leuks te vinden, al moet ik er niet meer aan denken om nog zwanger te worden, ik wacht wel tot ik oma word. Ik duik de jeans eens in en zie daar vele soorten en modellen spijkerbroeken. Eerlijk gezegd draag ik bijna nooit een spijkerbroek mits hij lekker zit. Ik heb er vorig jaar een gekocht bij Miss Etam en die wordt me nu te groot. Hij zat zo lekker, lekkere pasvorm en qua lengte goed. Meestal zijn de broeken bij Miss Etam mij te kort, maar deze zat als gegoten! Binnenkort toch maar weer eens op zoek naar een kleiner maatje. Ik draag veel tuniekjes en daar draag ik een dikke panty of een legging onder. Op de site kwam ik een tregging tegen, ik had daar nog nooit van gehoord! Nu weet ik wat het is, een soepele broek die net iets luxer is dan een legging. Als ik het mis heb hoor ik dat natuurlijk graag!

Ik keek in mijn winkel mandje en daar zat alleen een jurkje in, ik wilde nog een jasje voor erbij. Bij de reguliere maten vond ik een bolero die er perfect op zou passen. Via het winkel mandje kan je afrekenen, via ideal, achteraf of je kan het ophalen in de dichtst bijzijnde Miss Etam winkel, dat is nog eens service! Aangezien ik weinig tijd had besloot ik het te laten bezorgen. Snel betaald via Ideal en het wachten kon beginnen. Via mail wordt je op de hoogte gehouden waar je bestelling is en binnen twee dagen had ik het in huis. Kijk op de foto, ik ben helemaal blij met mijn pauwblauwe jurkje en zwarte jasje! 

Tot de volgende wonder

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ook ik shop vaak online...lekker makkelijk en passen wanneer het mij uitkomt!
    Miss Etam en Bonaparte vind ik de leukste.

    Groetjes, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen