zondag 4 december 2011

Imagine...


Voor velen is heerlijk avonde al weer voorbij
en mag de Sint wel weer naar Spanje vertrekken
Santa Clause is echt de tijd voor mij
het is tot zes december nog even tijd rekken

Na een blik in mijn agenda vandaag
moest ik toch wel even slikken
Dat wordt een drukke week van gejaag
hollen rennen en vliegen, niets luierikken

Dus was vandaag de laatste dag
die ik met beiden handen heb gegrepen
Horizontaal, onder een deken is hoe ik lag
heb ik schandalig lui naar een kerstfilm gekeken

De hele week ben ik als een razende in de weer
met dinsdag het ultieme hoogtepunt in zicht
Dan ga ik in huis als een razende tekeer
huisje poetsen voor de kerstdagen is dan mijn plicht

Dus dag Sinterklaasje, ga maar snel naar Spanje varen
anders wil ik je Pieten wel een dagje lenen hoor
Ach dat klusje kunnen wij zelf ook wel klaren
YESSS dinsdag gaan we er helemaal voor!

Tot de volgende wonder

1 opmerking:

  1. Hij zoende verlegen haar lippen
    Zij was niet zo op haar gemak
    En kneep haat knieën tesamen
    Zodat zijn brilletje brak

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen