zaterdag 3 december 2011

Ranzige meid die Sneeuwwitje


Zie ik vandaag Sneeuwwitje staan
samen met haar zev… ehm zes dwergen
Ja ho stop, wat is hier nu mis aan
dit stel bij de poelier en niet in de bergen?
Als ik het goed heb zijn het er toch zeven
ik tel er op mijn hand maar zes
Ja hoor eens, wat gaan we nu beleven
ik spring spontaan voor ieder in de bres
Nogmaals tel ik het stelletje na
dit klopt echt voor geen meter
‘Ik tel er echt maar zes pa,
of tel jij het soms weer beter!’
‘Nâh mot je es effe goed lústâhruh
méhn hâh je nie voah de gek!
Die heb zich vast verstop ondâh die jurrek
vastgezogen aan der ... met ze bek!’
Tja, dat had snuggere ik niet kunnen bedenken
een dwerg onder de rokken van Sneeuwwitje geile chick
Ze heeft natuurlijk al een tijdje naar Grumpie zitten wenken
en de verzinner van deze gore gedachten, dat was Vic!

Tot de volgende wonder


Geen opmerkingen:

Een reactie posten