maandag 28 november 2011

Red shoes diary


Waar moet ik beginnen met zoeken
ik wil jullie zo graag bezitten
Op internet in alle gaten en hoeken
genoeg in het zwart en veel witten

Waar o waar kan ik jullie vinden
moet ik mijn zoekopdracht verfijnen?
Ze moeten een ieder kunnen verblinden
welke rode worden de mijne?

Alles valt of staat met de juiste pump
dus kan ik het me niet veroorloven te falen
Is er dan niemand die ze heeft gedumpt
en natuurlijk moet ik ze wel kunnen betalen!

Daar staan ze, te stralen op mijn scherm
dit zijn ze het kan niet missen
Oh Syl, hou op met dat gekerm
ik wil ze, ja nu moet ik beslissen

Een mailtje sturen is wat ik moet doen
zou ik ze dan straks al kunnen halen?
In mijn knip heb ik genoeg poen
dus kan ik ze met gemak betalen

Bij thuiskomst ziet Sabina ze staan
'mag ik ze heel even passen?'
Ja hoor, daar zie ik haar gaan
'pas je wel op, straks heb ik krassen!'

Mijn outfit is nu helemaal compleet
al moet ik de shoes goed verstoppen
En toen ik ze net uit deed
moest ik ze onder mijn jurk proppen

Zo weet Sabina niet waar ze staan
ik heb ze veilig en wel weten te verstoppen
Anders heeft zij ze van het weekend aan
en moet ik ze nog verder weg proppen

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten