zondag 13 november 2011

Coco en ik


Twee decadente types gaan helemaal los om een tas
het is nogal een bijzonder exemplaar
Coco is haar naam en de decadente types zijn helemaal in hun sas
jawel, dit is toch wel een heel bijzonder accessoir

Die types gaven een feest ter eren van Chanel
het moet toch niet gekker worden
Wie wordt de Peter en Meter van het stel
dat is in mijn ogen toch een beetje de verkeerde volgorde!

Mijn tassen koop ik gewoon op de markt
daar is mijn euro een daalder waard
Geen Gucci of Dior, daarvan krijg ik een hartinfarct
maar een Prutsie, dat scheelt manlief weer een uitvaart

Hoe hysterisch kan een mens zijn van tassen
waar komt die gekte toch vandaan
Misschien past dit beter bij hun bontjassen
sorry, die laat ik ook aan mij voorbij gaan!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten