vrijdag 11 november 2011

11-11-11 HUH?

Gekke getallen vandaag  voor de dag van de echte gekken, carnaval en wat nog meer? Op deze heugelijke dag hebben de burgervaders in den landen heel wat huwelijken afgesloten. Zo'n datum staat natuurlijk heel mooi in je trouwboekje en op de uitnodiging. Nog mooier als er vandaag elf kaarsjes op je verjaardagstaart die je dan in elf pogingen uit mag blazen. Vandaag heb ik een prachtig moment vast gelegd tijdens de theorieles. De computer stond aan en ineens zei een leerling; 'KIJK! Het is nu precies elf minuten over elf op de elfde van de elfde in tweeduizend elf!' Meteen trok ik mijn mobiel en heb ik er een foto van gemaakt, dit moment moet worden vast gelegd natuurlijk! Vanavond zat ik even op facebook en kwam ik het bierplaatje tegen, hoe grappig! Je kan het maar verzinnen een perfecte reclamestunt.

Het is nu wachten op de volgende combinatie, wie weet word ik volgend jaar op elf december tweeduizend dertien uitgenodigd voor een huwelijksfeest, iemand al plannen in die richting? Vandaag is ook het carnaval van start gegaan, alle narren en narrinnen staan weer volgetankt en lopen als dwazen achter elkaar op hoempapa muziek. Ik snap er de humor niet van om als barbie in zo'n polonaise te hossen maar dat ligt aan mij hoor lieve bloglezers. Aan mijn lijf geen polonaise en zeker niet in de carnavalstijd. Voor diegene die wel lekker los gaan wens ik veel plezier, ik duik zo heerlijk in mijn hoekje van de bank met een kop thee en een appeltaartje. Toen ik net langs de schappen liep zag het taartje er heerlijk uit, Syl doe eens gek en neem die bus slagroom er ook maar bij!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten