donderdag 25 oktober 2012

HUH? Ehm...

Daar gaan we dan, mijn eerste blog vanaf de #note2.  Op zich moet dat niet veel uit maken, waren het niet dat ik dit toch moet proberen. Aangezien lappie het niet doet moet ik wel, al is het net of ik voor het eerst een blog schrijf. Vandaag heb ik weinig tijd gehad, als eigen baas van een gezin moet je nou eenmaal prioriteiten stelken. De leerlingen op school hebben me in een te rap tempo even wijzer gemaakt.  Helaas ging het zo snel dat ik thuis maar verder gegaan ben. Ik moet zeggen dat ik leuke apps heb bemachtigd waar ik de komende tijd maar eens in duik. Het vervormen van koppies, foto omzetten in tekening en zo meer. Al met al is het weer eeb #becreativenl dagje geweest met de #note2,  nu nog zien hoe ik erachter kom hoe ik screenshots kan plaatsen... heb er vast overheen gekeken.

Tot de volgende wonder


Geen opmerkingen:

Een reactie posten