maandag 29 oktober 2012

Here we GO

Een nieuwe dag in nu een leeg huis. Hier en daar heeft een kat zich op een kussen of tas genesteld en de kachel staat lekker te soezen op een temperatuur van 21 graden. De kinderen zijn weer naar school, de oudste en manlief zijn druk op de werkvloer, tijd om in alle rust eens met mijn Note te gaan vogelen. Als eerste maar eens bekijken welke reacties ik heb mogen ontvangen via Facebook en Twitter. Ik lees mijn mailberichten door en schenk mezelf nog maar eens een kop thee in, wat een genot! Vervolgens kom ik bij alle apps en begin die maar eens uit te vinden. Samsung Go is de eerste die ik open klik. Zoals te zien op de afbeelding links kan je met het rad draaien naar de gewenste app. Krantje lezen maar doen, erg handig! Ik besluit er een screenshot van te maken, schijnt met de S pen niet al te moeilijk te zijn. Zo gezegd zo gemaakt, maar waar vind ik de screenshot dan terug? Na wat zoeken heb ik hem gevonden en mik er een tweet uit met foto. Tot op heden ben ik nog geen minpunten tegen gekomen, alle apps in handbereik en snel internet. De batterij gaat lang mee, gisteren heb ik hem voor het eerst leeg gekregen. Daar heb ik dan ook flink mijn best voor moeten doen. Van 's morgens tot 's avonds laat spelletjes gepeeld, foto's en filmpjes gemaakt en bewerkt, mezelf vastgeplakt op twitter, om de nodige berichtjes te hebben geliked op facebook. Een week geleden deed ik weinig tot niets met mijn mobiel omdat het trage ding mij steeds in de steek liet. Zelfs een telefoon gesprek opnemen was soms zo dramatisch dat ik hem het liefst tegen de muur wilde gooien.

Na een week testen ben ik meer dan tevreden over de Samsung Galaxy Note 2. Nog één week testen, ik zou nog graag willen weten hoe ik een presentatie kan geven met de Note2, suggesties zijn meer dan welkom. Het is nu of ik een Koreaans boek in handen heb terwijl ik de taal niet lees. Als iemand mij op weg kan helpen (wat vast wel gaat gebeuren als #becreativenl testers mijn blogje hebben gelezen) dan kan ik weer verder met ontdekken van dit toestel. Ik ga me maar eens druk maken voor wie ik die presentatie ga houden...

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten