woensdag 27 maart 2013

De droom van elke vrouw...

Vanmiddag kwam ik beneden en daar stonden dozen op mij te wachten, met daarin de geschonken tassen van het merk Boo. Als een klein kind schoof ik de doos naar me toe en gaf bij het openen de 'Zalando' gil! Een tas!!! En nog een tas, en nog 1 en... voor ik het wist had ik geen plek meer om te zitten doordat ik omringt was met tassen. Daar zit je dan met tranen in je ogen, mede doordat ik verkouden ben, al geef ik toe dat er ook een emotioneel traantje tussen zat. Nadat ik alle tassen had uitgepakt ben ik ze gaan fotograferen en beetje bij beetje kwamen ze op facebook. Ik had nog niet eens de volledige informatie erbij gezet toen men al begon te roepen VERKOCHT! Zo dat gaat hard, binnen een half uur had ik al vier tassen verkocht WOW! Als het zo doorgaat dan kan ik gaan cashen voor Sanne!

Toen ik ging kijken hoe dat nou werkt drukte ik op de knop met een verzoek voor uitbetalen. Daar las ik iets nieuws, je kan pas laten uitbetalen als de tijd verstreken is (nog 61 dagen) of als je je doel hebt bereikt. Dat is nieuw voor mij, niet goed gelezen dus. Maar we hebben het opgelost, alles wat er nu nog binnen komt en binnen is gekomen de afgelopen tijd stort ik in 1 x op 4just1 site. We vullen het zelf aan tot €1600,- zodat we alsnog een verzoek tot uitbetalen kunnen doen. Het duurt nog een maand voordat het op de rekening staat en als ik het zelf in 1 keer aanvult tot ons doel dan gaat er maar 1 keer een klein bedrag af. We zijn er bijna, wie maakt me los van deze tassen??? Je krijgt iets moois voor een donatie, mooier kan niet.  Het is bijna moederdag en ik weet zeker dat je je moeder heel blij maakt met een BOO tas. De gebloemde weekendtas is €102,-, de schoudertas LO is €87,- en de trolly RB is €157,- 

Mocht je toch nog willen doneren dan kan dat via 4just1. Alle donateurs en delers wil ik enorm bedanken voor jullie inzet. Mede dankzij jullie is dit project een geslaagd project geworden, TOP!!! Ik kan jullie niet genoeg bedanken, ook het verzoek om Sanne niet in een bericht te taggen is geweldig gegaan. Het blijft een pubertje en ik ben zo blij voor mijn pubertje. Vanmiddag kreeg ik eindelijk een telefoontje van de neuroloog, Sanne wordt binnenkort opgeroepen in AMC en dan maar hopen dat we haar probleem een naam kunnen geven. Duimen jullie allemaal mee dat we zo snel mogelijk kunnen aanvullen zodat we kunnen laten uitbetalen??? Ook namens een blije Sanne veel dank...

Tot de volgende wonder 

1 opmerking:

  1. Duim me het laplazerus voor jullie...:)hoop dat het heeeel snel mag gebeuren ...en dat ze eindelijk een naam hebben wat betreft Sanne...:)DUIMMMMMMM

    BeantwoordenVerwijderen