maandag 25 maart 2013

Een tas voor een goed doel



Zoals eerder geschreven heb ik in de aanbieding geweldige BOO tassen! Deze tassen zijn geschonken door Tony die mij heeft vertelt dat de opbrengst volledig naar de fiets van Sanne gaat. Het is binnenkort moederdag (ben je lekker op tijd) dus delen maar weer!

Met een Boo! aan je arm, schouder of heup, ga je geen uitdaging uit de weg om volop voor het leuke leven te gaan!
De tassen van BOO! zijn zo ontworpen dat ze passen bij elke levensstijl, bij elke economie, elke smaak! Vrolijk, vrouwelijk, uitgevoerd in zachte materialen en hoogwaardig kunststof ("vegetarisch" leer)  Alle tassen van BOO! zijn voorzien van een vakverdeling ritsen en waar mogelijk een extra cross-over band. BOO!, herkenbaar aan het metalen plaatje met BOO! logo.

1. Rosemary adviesprijs 77.- Uit de collectie zomer 2013
2. Kameron adviesprijs 87.-
3. VERKOCHT! Miranda
4. VERKOCHT! Mohsen
5. Robina adviesprijs 102.- Uit de collectie zomer 2013
6 .KamboO adviesprijs 157.- (is een trolly)

Mocht je interesse hebben in een tas bericht dan hieronder, app me, bericht me op fb of twitter, of mail me. Over de prijs valt te onderhandelen, als er een tas heel gewillig is gaat hij naar de hoogste bieder ;-)
Zodra ik de tassen binnen heb kan ik wat meer informatie geven over de maten en zet ik er wat meer foto's bij.

Delen = lief, kopen = geweldig!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten