vrijdag 22 maart 2013

Mission bike almost completed


Daar zit ik dan, achter mijn laptop met mijn bol in de zon. Wat ben je dan aan het doen Syl, nou ik ben de stand van zake aan het opmaken ontremd de elektrische fiets voor Sanne. Via 4just1 hebben we €920,- opgehaald, daar komt de fotoshoot nog bij van €185,- Tel daar nog de privé donaties bij en nog enkele toezeggingen, dan zijn we er bijna! Nog leuker om te lezen dat we enkele mooie tassen gedoneerd krijgen van Tony uit België  die we mogen verkopen voor het goede doel. Ik kan zeggen dat deze actie nu al geslaagd is, we gaan geweldig!  Ik denk dat we volgende week de 4just1 donatie button gaan laten uitbetalen, het duurt nl nog 30 dagen voordat het geld op de rekening van Sanne staat en ik hoop dat we dan alle toegezegde donaties ook binnen hebben zodat eind april Sanne haar fiets heeft. Sanne is a.s. maandag jarig en mag haar nieuwe orthopedische schoenen gaan ophalen. Het is altijd weer een spannend moment want zijn de schoenen geworden zoals het voorbeeld? Zijn ze geworden zoals ze het in haar hoofd had? Ons gevoel is er goed bij, fingers crossed! Vanaf haar 16e mag ze na 3 maanden een paar reserve schoenen aanvragen, dit worden een paar laarzen, daar gaan we ons de komende tijd over buigen. Het zou dan betekenen dat Sanne eindelijk weer een jurkje aan kan. Ze moet dan 14 maanden met haar schoenen doen en met een paar reserve schoenen/laarzen is dat goed te doen. Nou zie ik jullie denken, orthopedische schoenen, dat ziet er toch niet uit? Ik heb nieuws, elke schoen is na te maken met aanpassingen die voor Sanne de juiste steun geven voor haar voeten. Ze zal nooit een paar slippers kunnen dragen, laat staan een paar pumps. Ze is in haar keuze beperkt maar de degelijke bruine of zwarte stappers van vroeger is allang niet meer. Ook nu hebben we weer een paar geweldige sneakers uitgezocht die helemaal van deze tijd zijn. We laten er nog wat studs in zetten en ze kan er weer tegenaan. Het blijft creatief denken, daar beginnen we al aardig goed in te zijn.

Aan allen die dit lezen wil ik nogmaals vragen om te delen, hoe meer het verspreid wordt hoe beter. Heb je wat te koop maar niet de puf, ik verkoop het graag voor je als de opbrengst naar Help Sanne mag. Wil je nu doneren, dat kan via 4just1. Heb je geen geld om te doneren dan is delen van dit bericht al hartverwarmend mooi. Iedere euro is er 1 en we zijn er bijna! Aan allen die al gedoneerd hebben willen wij zeggen dat jullie toppers zijn! Dankzij jullie fietst Sanne straks zonder pijn en met veel meer energie naar school en haar vrienden, zonder afhankelijk te zijn van andere. 

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten