vrijdag 29 maart 2013

Tassen te koop voor het goede doel


Wie maakt mij los voor het goede doel? Ik heb nog 2 weekendtassen van het merk BOO. adviesprijs is €102,- ik vraag er €50- per stuk voor. Alles gaat naar de fiets van Sanne! Kleur geel en paars gebloemd, het is de nieuwe collectie van 2013! Het leuke is dat je deze tassen met een klein slotje kan afsluiten (niet bijgeleverd). 

Moederdagtip: Koop deze tas en doe er gelijk een weekentje weg bij voor je moeder/vrouw/vriendin en ik kan het bedrag gaan aanvullen voor de fiets van Sanne! Help Sanne zsm aan de fiets, het is al wat ik vraag, koop een tas en je maakt jezelf en een tiener van 16 heel blij!!! Je krijgt meer dan 50% korting, bij Omoda worden deze tassen verkocht voor €102,-, bij mij maar €50,-!

Deel dit met je vrienden = lief, zelf de tas kopen = top!!! ♥

Doneren mag ook nog steeds via 4just1 help ons aan de laatste loodjes!!!

Alleen de paarse tas is nog te koop!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten