maandag 18 maart 2013

Woonboerderij te koop

Deze prachtige woonboerderij staat al een tijdje te koop in Nieuw Weerdingen (Drenthe). Mijn zwager  woont er prima, wil het niet dat hij het liefst weer terug wilt naar Den Haag. Zijn nieuwe liefde woont in deze regio en de afstand begint op te breken. Nou wil zijn familie hem ook weer zsm terug in het Westen maar dat gaat niet als zijn huis nog steeds te koop staat. Het is ook heel lastig om het huis in zijn totaal ergens in de regio Haaglanden te plempen, zijn toverstokje heeft net niet genoeg kracht om in een ommezwaai en ingewikkelde spreuk het huis te doen verplaatsen. Om deze reden wijd ik een blogje aan mijn lieve zwager zijn huis. Heb je altijd al rustig willen wonen, een boerderij met beesten willen houden en je kinderen de ideale plek op aard willen geven voor een rustgevende ontwikkeling, klik dan hier voor meer foto's en informatie. Ik weet dat er een enorm stuk land omheen ligt en dat het huis zeven kamers heeft. 

Willen jullie deze blog zoveel mogelijk delen met jullie vrienden, mijn zwager en zijn nieuwe liefde zijn de wanhoop nabij! Komop mensen, degene die het huis koopt krijg van mij, voor de koper en zijn gezin, een gratis knipbehandeling! 

Tot de volgende wonder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten