woensdag 14 september 2011

I like it!

Mijn lieve dinnetje Jagaira heeft zich laten strikken want... zij doet meet met De Maand. Afgelopen zondag is zij de studio in Aalsmeer in gedoken om de strijd aan te gaan met Pascal, haar tegenstander deze week. Het is de bedoeling dat al haar facebook berichten geliked worden (vind ik leuk) zodat zij hiervoor punten krijgt. Buiten dat is zij druk doende met het organiseren van een lady's night in de studio van Aalsmeer. Jagaira moet ook nog allerlei battles doen en kan deze met jullie hulp winnen. Tijdens de lady's night a.s. vrijdag loop ik samen met vele plussize models de gigantisch grote fashionshow en ik heb er heel veel zin in. Mocht je vrijdag geen zin hebben in Holland Got Tallend dan is dit  het uitgesproken event waar je bij geweest moet zijn wil je, tijdens een verjaardag, een big story kunnen vertellen! Er is van alles te koop, kleding, sieraden etc. en dat tijdens de fashionshow waar zo'n dertig modellen aanwezig zullen zijn. Werkelijk iedereen is opgetrommeld om aan dit grote event mee te werken om Jagaira haar winst te gunnen. Nog een bijkomend feit; het event is gratis! Voor velen in deze crisistijd een niet al te onbelangrijk gegeven.

Dus voor de komende twee dagen kunnen we met elkaar Jagaira naar de top stemmen, wie doet er mee? Ik vind elk bericht leuk van haar de aankomende tijd, niet te vergeten de stemmen die ik haar al gegeven heb. Samen met mijn plussize dinnetjes ben ik aankomende vrijdag te zien in de fashionshow op het event van het jaar! Hopelijk zien we elkaar bij de lady'snight in Aalsmeer!

Tot de volgende wonder

1 opmerking:

  1. Je bent ook echt een toppertje!!! Tot vrijdag lieve schat!!!

    Dikke kus

    Jagaira

    BeantwoordenVerwijderen