vrijdag 1 april 2011

Gisteren geen blog???

Mijn excuses, gisteren hebben jullie een blog van mij moeten missen. Niet uit onwil, ik dacht er vanmorgen pas aan. De hele week ben ik niet vooruit te branden en gisteren ging ik eens op tijd naar bed. Ik dacht nog een bladzijde uit mijn boek te kunnen lezen, weinig kans de luiken vielen al rap naar beneden. Laat ik mijn week eens beschrijven, het is niet te hopen dat jullie in slaap vallen bij het lezen van mijn blog, komt vanavond laat wel goed! Afgelopen maandag was ik een dagje vrij, gelukkig vondt mijn collega het geen probleem om de dagen te ruilen, loopt alles op het werk tenminste ook goed door. Jawel, Silly denkt mee en houd op die manier dagen over om tussentijds eens een weekje op te nemen. Die maandag na de beurs kwam er weinig uit mijn vingers, beetje hangen, slapen, meer hangen en op tijd naar bed. Lichamelijk gingen de voetjes weer tot formaat normaal, trokken de pijnlijke blaren mooi weg en kon ik lekker alles laten hangen. Na een heel weekend ingesnoerd te zijn mocht alles vandaag lekker luchten. Ik had ook nog behoorlijk last van de zomertijd, dat zal nog wel een paar weken duren.

Dinsdag weer aan de slag en dat viel best zwaar. Ik heb echt de klok vooruit gekeken die dag, eigenlijk de rest van de week ook. Woensdag na school had ik een buitenschoolse opdracht en wat was ik blij dat dit rap ging, top gewerkt meiden! Donderdag was zo'n dag dat ik alles vergat, verkeerde schoenen aan (iets te luchtig), kadootje voor Thea thuis laten liggen, mijn mobiel bij Thea laten liggen en nog steeds niet vroeg mijn bed in kunnen. Vanmiddag uit mijn werk boodschappen gehaald, onze tweeling gaat aan de fuif dus twee dagen visite. Als ik zo om me heen kijk kan de visite van de vloer eten, er ligt genoeg! Straks lekker een hapje eten en dan gaan echt de voeten op de bank en daar komen ze niet meer vanaf. Morgen als een speer door mijn huis heen zodat de kids om zes uur aan kunnen schuiven aan de gourmet en dan na twaalf uur de rommel opruimen want zondagmiddag staat de visite rond twee uur voor mijn neus, Ik moet nog ergens tijd vinden om mijn soepje te maken (tussendoor maar) en dan hoop ik zondag tot een uur of tien te kunnen uitslapen. Tja, dan is het alweer maandag en moet ik weer an die arbeid, zo'weekend vliegt voorbij. Maar dan komt dinsdag... de dag waar ik nu al naar uitkijk. Als iedereen de deur uit is duik ik mijn bed in met een goed boek of een leuke film, mobiel uit en voor niemand aanspreekbaar. Zelfs de katten komen mijn slaapkamer in! Is het al dinsdag???

Tot de volgende wonder

PS let niet op spelvautun, te moe om te controleren :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten