zondag 3 april 2011

It's party time!

'Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven, lang zullen ze leven in de gloria!' Aangezien wij vorig weekend in Eindhoven zaten konden we de verjaardag van onze olijke tweeling niet vieren. Ze mochten uit logeren terwijl wij als fuivende losbollen tekeer gingen op de beurs. Vandaag zou het spul rond zes uur komen eten. Sytse had al een lekkere chocolade taart gebakken voor bij het toetje en mamsie stond in de keuken de schalen van rauw vlees te voorzien. De tafel was al gedekt dus het spul kon gelijk aanvallen. Als juiste ouders blijf je wel aanwezig bij het gourmetten, dit natuurlijk voor de veiligheid. Ze zijn nog maar 14 en 7 van die tieners alleen bij elektriek. Toen het spul klaar was met eten ging Sanne achter de piano en de meiden eromheen zongen gezellig mee. Ze zingen echt heel leuk twee stemmig, erg aandoenlijk en mooi. Na het toetje was het verzoek om lekker bij de buuf te gaan buurten, ons konden ze er niet bij hebben. Het spul ging film kijken... NOT! We hadden onze hielen nog niet gelicht of ze hadden de muziekzenders al gevonden. De laatste is net opgehaald, 'mam, waar zijn de make-up afhaal doekies, die troep kan er nu wel af.' Ach gut, het spul is moe maar wel voldaan. Sharon blijft gezellig slapen dus dat wordt nog wat. Het huis staat nog omhoog, het interieur is nog herkenbaar als het mijne en de troep... daar kijkt mama wel doorheen. Morgen de stofzuiger er doorheen, doekje over de tafel en we feesten gezellig verder!'Maar nu eerst lekker naar boven, mijn filmpje afkijken waar ik om vier uur aan begonnen was. Zou ik mijn ogen open kunnen houden, wie denkt dat ik de film achter mijn luiken ga bekijken?

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten