zondag 5 juni 2011

Geen feest als je niet bij Hairpoint on stage bent geweest

Daar zit ik dan, met de pootjes omhoog nog na te genieten van deze innoverende dag. Een dag met een lach maar hij begon met een aantal tranen. Om half acht was ik gewoon klaar met slapen en besloot naar beneden te gaan. Dat ging vandaag iets rapper dan normaal, ik gleed van de laatste twee trede af. Ik heb in stilte lopen jodelen, het deed echt pijn. Maar goed, ik moest toch naar de show vandaag dus ben ik eerst even gaan zitten om van de val bij te komen. Gelukkig heeft niemand het gezien, ik zat echt plat op mijn gat in de hal. Dat te hebben verwerkt ben ik samen met Sanne naar Rijswijk gereden, na een aspirine ging het wel met de pijn. Daar aangekomen was het al een drukte van belang, leerlingen die nog even de laatste puntjes op de i zette en mijn collega's die zenuwachtig waren voor hun eigen show. Halverwege kreeg ik te horen dat mijn collega die nacht nog bij de dokterspost zat met een fijne gal aanval, daar wordt je ook niet vrolijk van. De bikkel kwam toch om mee te doen met onze docentenshow, top hoor meis! Marcel was al bezig met de modellen van Sepher waarvan hij het haar heeft gedaan en ik de visagie. Lekker simpel gehouden omdat mijn klasje stond te wachten om nog even wat raad te vragen. Ze waren stik nerveus, ik hoop dat ik ze toch gerust heb kunnen stellen voordat ze de catwalk op gingen. Ze deden het echt geweldig, leerlingen die negen maanden op school zitten en dan zo'n show weten weg te geven, TOP! Ik ben zo trots op mijn meiden en knul, hoe zenuwachtig ze ook waren, het ging allemaal goed. Fatima kreeg een eervolle vermelding van de jury, Elize is tweede geworden en Demi werd eerste. Stond ik op het podium om bekent te maken wie er van mijn klas gewonnen had, flikkerde ik bijna van het podium. Nog net op tijd wist ik me te herstellen dus de schade viel mee.

Halverwege de middag mochten wij docenten onze show weg gaan geven. Dicky, Cindy, Birgit en ik hadden echt hele leuke creaties gemaakt, de mijne heb ik hier geplaatst. De modellen waren dansers van Kitty Hart dansstudio, wat een geweldige opening! Ze danste als zombies vol overgaven op het lievelings nummer van Coby, oprichtster van Hairpoint. Toen wij op mochten was het echt hink stap springen om bij mijn model te komen, ik ging in de zombie mood door. Het kan nooit normaal bij mij, toen ik over de roze dame stapte voelde ik mijn rug knakken, welja, kan er ook nog wel bij! Niemand heeft iets gemerkt, gewoon de show gegeven en die is heel goed ontvangen. We vonden het allemaal superleuk om te doen, volgend jaar weer? Na het einde van de middag waar heel veel mooi werk voorbij kwam was het opruimen geblazen. Niemand had nog puf, iedereen hielp mee en binnen notime was de hal weer schoon, ik kon naar huis. Thuis aangekomen ben ik voorzichtig op de bank geploft en heb ik de bil eens bekeken. Ik schrok me gek, dit is blauwpaars! Dat duurt wel een paar weken wil dit geen pijn meer doen en de originele vleeskleur hebben. Ik kan terug kijken op een geweldige show, heel veel prachtige creaties gezien en eerlijk, ik gunde iedereen de eerste prijs. De foto's die mijn jongste dochter heeft gemaakt staan op hyves de map staat open dus iedereen kan het volgens mij zien.

Tot de volgende wonder

*EDIT*

Hieronder nog een aantal foto's en een filmpje van de dag

 Sanne legt de boel vast, doet ze niet alleen
 Met collega docenten hebben we een geweldige show neergezet
 Mijn model deed het geweldig, zeker toen ik op haar rok stond
 Nu met hoed
                                         Jawel, Demi is nummer één geworden, gefeliciteerd!                                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten