vrijdag 3 juni 2011

Nieuw mobieltje

Het was weer tijd om mijn abbo te verlengen, tijd voor een nieuw mobieltje. Ik dacht slim te zijn en mijn abbo te verlengen en dan geen nieuwe telefoon te nemen, dat scheelde niet echt veel per maand dus besloten om toch een nieuwe uit te zoeken. Welke gaat het dan worden, mamsie ging eens googelen, even een vergelijkend ware onderzoek doen. Waar had ik mijn zinnen op gezet, eerlijk wist ik het nog niet. Toen ik de nieuwe i-phone 4 zag dacht ik dat ik om was. Dat zou mijn nieuwe mobiel worden, of toch... Ineens was daar de Nokia N8 en die twee heb ik maar eens vergeleken met elkaar. Ze hadden veel gemeen al was de camera van de N8 toch een tikkie beter dan die van de i-phone 4. Aangezien ik een Nokia fan ben begon ik toch wel te twijfelen. Het is uiteindelijk toch de N8 geworden en ik ben er zo blij mee. Hij werkt al zo vertrouwd dat ik het boekje amper hebt ingekeken.

Altijd leuk als je een nieuw apparaat krijgt, eerst kijken of je hem zo aan de praat krijg en als je er niet uit komt ga je het boekje er eens bij pakken. De bel ging, jawel mijn mobiel stond voor de deur, in de handen van de koerier. 'Goedenmiddag, ik kom een toestel afgeven, bent u  mevrouw *piep*?''Yep, je bent aan het juiste adres, waar moet ik tekenen?' Ik was zooo nieuwsgierig naar mijn nieuwe mobieltje dat ik bijna niet kon wachten om hem uit de doos te rukken. Snel zet ik de handtekening en zeg nog net de koerier vriendelijk goedendag voordat ik de deur voor zijn neus dicht kwakte. Al dansend en zingend probeer ik op een nette manier de doos te openen. Dit ging mij te langzaam dus begon ik te rukken aan die doos, 'doe eens open jij irritante doos!' Daar verscheen een blauw doosje, jeetje nog een doos? Als dit maar geen practical joke is van mijn provider, dit zijn geen grappen. Uiteindelijk gaat de doos open en verschijnt daar mijn nieuwe mobiel. Al glimmend kijkt hij me aan en denkt vast dat hij het getroffen heeft met mij als nieuwe eigenaar. Zeker als hij weet wat zijn opbergplaats wordt de komende twee jaar. Om hem snel op te bergen wil ik de BH nog wel eens gebruiken, manlief hoopte soms dat hij een mobieltje was. De hele avond heb ik zitten spelen en toen ik eindelijk naar bed ging kon ik hem maar moeilijk op mijn nachtkastje leggen. Nu een aantal dagen verder kan ik zeggen dat ik de juiste beslissing heb genomen, voor de komende twee jaar ben ik de eigenaar van een wereld mobieltje die vette foto's gaat maken!

Tot de volgende wonder


Geen opmerkingen:

Een reactie posten