woensdag 1 juni 2011

U heeft gewonnen gebakken lucht

Vanavond opende ik nietsvermoedend mijn twitter account en ging naar mijn mentions. Ik lees daar tot mijn grote verbazing dat ik een lucky girl ben en men feliciteer mij met mijn gewonnen prijs. Huh? Heb ik iets gewonnen dan? Niets vermoedend scrol ik naar onder en kom bij het bericht dat ik een ipad gewonnen heb... ik slik, lees het nogmaals en ben flabbergasted. Nee, het is niet waar! Ik heb gewoon een ipad gewonnen via twitter, is het echt waar? Nogmaals lees ik de felicitaties na mijn bril opgezet te hebben. Nee, ik lees het toch goed en heb het niet verkeerd gezien. Op mijn leeftijd geven mijn ogen soms een troebel beeld, dus de bril gaat op de neus en lees het nieuws nogmaals. O help, wat moet ik nu doen, DM sturen, reageren. Ik besluit beiden te doen en krijg na een uur het volgende antwoord; Eh ik ben bang van niet. Het spel is dat je uitgeloot wordt en binnen 24 uur moet reageren. Helaas heb je dat niet gedaan. Sorry... Ja wat is dat nou, ik heb toch recht op die prijs? Er staat nergens vermeld dat ik binnen vier en twintig uur moet reageren, of is dit weer zo'n ongeschreven regel waar ik niets vanaf weet? Ik heb nog eens zitten zoeken waar dit zou staan maar werkelijk waar, nergens staat dat ik binnen de gestelde tijd mijn prijs moet claimen. Nou... daar zit je dan, de kids waren al aan het trekken aan de ipad, wie zou hem krijgen en wie mocht erop. Ze waren bij wijze van spreken al een tijdrooster aan het maken wie er wanneer op mocht. Helapidaka, jullie moeten lappie nog fijn met mamsie delen en in huize Beauluna siert geen gewonnen ipad. Ben ik gewoon een fake winnaar, heb ik ruim een uur aan het idee mogen wennen dat ik iets gewonnen had, krijg je daarna vrolijk te lezen dat het allemaal gebakken lucht is.

*Diepe zucht*

Natuurlijk doe ik weer vrolijk mee en zal ik elke dag kijken of ik wat gewonnen heb. Ze zeggen wel eens; wie gelukkig is in de liefde is ongelukkig in het spel...

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten