dinsdag 28 juni 2011

Zeg nee tegen Martijn!

Vandaag kwam mij ter ore dat Hagenees Henk Bres het initiatief heeft genomen om, d.m.v. een zogenaamd burgerinitiatief (waarvoor minstens 40.000 handtekeningen nodig zijn) er voor te zorgen dat de stichting Martijn, beter bekend als 'de pedofielenpartij' wettelijk verboden wordt. Om dit initiatief te ondersteunen kunnen alle tegenstanders een petitie tekenen om dit tegen te gaan.

Natuurlijk heb ik deze petitie getekend, ik moet er niet aan denken dat mannen, zoals Martijn, het voor elkaar krijgen dat onze kinderen niet meer normaal over straat kunnen. Je kan niet aan iemand zijn neus zien dat hij pedofiel is. Als het aan mij ligt word elke pedofiel gecastreerd, de kinderen zijn immer de toekomst. Blijf met je takken van kinderen af, deze weerloze kinderen weten niet wat goed of slecht is'. Als pedofilie gelegaliseerd wordt in Nederland wil ik hier niet wonen en ik denk dat velen dit standpunt met mij delen. Hoort zegt het voort en stuur de link van de petitie door aan een ieder die dit burgerinitiatief met Henk Bres en velen delen.

Tot de volgende wonder

5 opmerkingen:

  1. Maria Schrijver29 juni 2011 om 17:46

    Uiteraard heb ik dit getekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, het is een maatschappelijk probleem die wij als maatschappij kunnen en moeten tegenhouden. THX voor het tekenen Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blog gelezen, petitie gelezen en natuurlijk getekend.

    lieve groetjes van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb ik gedaan hoor, en zondag een demonstratie in Hengelo...langs het huis van die mongool..

    BeantwoordenVerwijderen