zaterdag 13 augustus 2011

Leeslampje

Voordat ik ga slapen moet ik altijd een paar bladzijdes lezen uit mijn boek. Als ik dat niet doe slaap ik gewoon niet lekker, herkenbaar? Even de gedachten op iets anders zetten zodat ik de indrukken van de dag niet mee neem in mijn dromen. Nu hebben wij hele leuke leeslampjes boven ons nachtkastje en eigenlijk hangen ze gewoon te hoog. Lig je lekker in bed, kussens opgeschud en wel, ga je liggen, zet de bril op mijn neus en pak mijn boek. Vervolgens lig ik dan met mijn boek in de juiste positie en dan schijnt het felle licht in mijn gezicht, gek word ik ervan! Hier moeten ze toch eens iets op vinden, een lampje op mijn bladzijdes en niet in mijn face. Ik ben maar een gaan kijken op mijn favoriete online giftshop en daar vond ik er één. Het is zo'n clip die je aan je boek vast zet, hoef je gelijk de pagina's niet meer vast te houden. Lampje aan en lezen maar! Kijk, dit vind ik nou handig. Ik klik erop en zie dat ze in de aanbieding zijn, voor die prijs hoef ik het niet te laten, maar € 3,95! Ik ga verder snuffelen en zie daar dubbelzijdige fotolijstjes. Die zouden perfect staan in mijn net geverfde boekending, wel jammer dat ze niet in lavendel blauw zijn. Misschien kan ik ze verven, moeten ze wel van hout zijn.

Het blijft een leuke website giftshop zeker omdat je kan kopen vanuit je luie stoel. Elke week staat het boordevol aanbiedingen, ik tweet ze regelmatig even door. Het zijn van die leuke hebbedingetjes, als je hiervoor naar een winkel moet kan je net zo goed bestellen. Nee, ik heb mijn online giftshop wel gevonden, jullie ook? Mocht je er wat bestellen vermeld dan Silly bij je bestelling. Ik ga nog maar eens wat snuffelen voordat ik naar Waterpop ga vanavond.

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten