vrijdag 26 augustus 2011

Migraine aanval

Wat is dat nu, ineens drie dagen geen blogje van mij? Tja, soms is moeder natuur hard voor ons en ben je niet in staat om überhaupt iets te kunnen achter een laptop. Woensdag was een lange dag, heel gezellig maar lang en dan schiet een blogje schrijven er echt bij in. Na een goede nachtrust ben ik donderdag met frisse moed naar mijn werk gegaan. Zo rond drie uur voelde ik iets raars, rond mijn ogen begon het te flikkeren en werd ik heel eng. Ik sta wat in mijn ogen te wrijven en wil dat het weg gaat, helaas want ik zag op een gegeven moment helemaal niets meer. De paniek sloeg toe want dit heb ik nog nooit eerder zo heftig meegemaakt. Ik besluit de dokter te bellen en kan gelijk terecht, volgens de arts leek het op een migraine aanval, 'maar ik heb helemaal geen hoofdpijn!' Nee dat kon nog komen, oh fijn om te weten. Bij de arts aangekomen werd mijn bloeddruk opgemeten, mijn suiker getest en dat was allemaal goed. 'Ik denk dat het verstandig is om je eens door de medische molen te halen, morgenochtend even bloed prikken en als dit vaker voorkomt wil ik je terug zien op het spreekuur. Bij thuiskomst moest ik maar lekker mijn bed in gaan en veel slapen, nou dat heb ik gedaan. Vanmorgen stond ik op met een drukkend gevoel achter mijn ogen en steken achterin mijn hoofd met uitstraling naar mijn nek. Aangezien ik vanmorgen nuchter bloed moest laten prikken kon ik pas daarna een aspirine nemen en iets eten. Wat er weg ging, alles behalve die pijn. Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer uit mijn ogen kijken! Vanmiddag ben ik dan ook eerder naar huis gegaan en mijn bed weer ingedoken. Zodra ik mijn bed zie slaap ik en als ik wakker word dan wil ik weer slapen. Gelukkig heb ik een heel rustig weekend en zal ik deze al slapend doorbrengen.

Nu ik dit bericht intik begint het weer te drukken dus ga ik zo maar lekker onderuit op de bank, genieten van mijn kopje thee. Onze zoon is lekker aan het stappen en morgenavond gaat onze dochter met haar dinnetjes op pad. Wat worden ze groot, ineens zijn daar de kinderdisco's, al zullen zij het anders benoemen. Zij hebben het over een schuimparty en een feest, tijden veranderen. Het voordeel hiervan is dat het lekker rustig is in huis, dat moet de goede fibe zijn om lekker tot rust te komen.

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten