donderdag 11 augustus 2011

Sex on the beach!

'Schat, heb je woensdag de elfde wat te doen?' vroeg mijn ventje op een avond. Ik keek in mijn agenda en die dag/avond had ik niets te doen. 'Nope, wat is er dan?''Nou, dam hebben we een Caraïbian barbecue bij Arthuro, ga je mee?' Nou, een gezellige barbecue sla ik natuurlijk niet af. 'Wie komen er allemaal dan, ken ik überhaubt wel iemand?' vroeg ik, 'nou Michael en Marie-Claire komen ook, dus dat wordt een lekkere zooi bij elkaar!' Laat ik eerst even vertellen hoe m_van_veldhoven en MCtje1982 in ons leven zijn gekomen, dat is op zich al een verhaal. Als gezellige twitterfreaks slijten wij menig uur achter de welbekende knoppen om met onbekende te multitasken. Je moet wel bij blijven anders mis je een tweet zodat je binnen notime niet meer weet waar het over gaat. Meestal gaat het nergens over en is het een gezellige janboel die ons veel vermaak bieden. Michael en Marie-Claire zijn een setje en soms klikt het gewoon zo leuk en dan krijg je ineens een uitnodiging. Toen we gisteren aanbelde was het alsof we elkaar al jaren kende, net zo gezellig als op twitter. De tuin was omgebouwd tot een Caraïbisch gebied onder de parasols, al hoorde we de regen boven de parasols die met enige fantasie de bruisende zee moest voorstellen. Achterin de tuin stond de cocktailbar, inclusief rietjes, shaker en alcohol. Aangezien ik op ananassap net zo gezellig ben liet ik de alcohol voor wat het was. Ja mensen, als BOB weet ik mijn verantwoordelijkheden, dus ik nam een ananassap met een tropisch rietje en een ijsblokje. Na een heerlijke amuse kwamen er andere gasten, tot we een waarschuwing kregen om alles van waarde te verstoppen, ons geld te tellen en je ringen en horloge goed in de gaten te houden. Wat is dit nu weer, das leuk dan, nodigen ze zakkenrollers uit? Waar zijn we in verzeild geraakt, wat is dit voor kermis! Gelukkig viel het mee, Ray bleek een fantastische goochelaar te zijn, de master van de kaart truukjes. Zelfs met ballonnen weet hij wel raad en hij kletste de boel op een leuke manier aan elkaar. Dat heeft hij vast vaker gedaan dacht ik nog, ik ging naar huis met een schattig lief roze beertje voor mijn dochter. Nou wist ik dat er een zangeres zou komen zingen, er niet stil gestaan dat Sandy Dane haar zeven en veertigste huiskamer concert zou komen geven, echt leuk om haar weer te zien! Volgens mij was het zo'n vijf jaar geleden dat ik haar voor het laatst heb gezien. Sandy is bezig om honderd huiskamer concerten te geven in honderd dagen, ik wed dat het haar gaat lukken! Meis, we hebben ervan genoten, echt onwijs leuk en zeker een aanrader om haar uit te nodigen!

Al met al hebben we vreselijk gelachen, heerlijk gegeten, enorm genoten en zeker voor herhaling vatbaar. Het mooie was dat Arthuro die dag opa is geworden van een prachtige kleinzoon Jaimy. De kersverse papa kwam later op de avond gezellig een cocktailtje mee drinken onder het genot van een saté en heerlijke salade. Ondanks de hooikoorts heb ik samen met mijn ventje genoten van de hele avond. We kunnen wel zeggen dat we er een stel hele fijne mensen bij hebben leren kennen! Toen vanmorgen de wekker ging realiseerde ik me dat het een zeer lange dag zou worden, ik was even vergeten dat ik tot acht uur vanavond moest werken.

Tot de volgende wonder

1 opmerking: