zaterdag 26 maart 2011

Dinner for two?

Weken heb je er naartoe geleefd, te moe om uberhaubt iets voor elkaar te krijgen en de hersenpan  staat nu op non actief. Gespetterd op de catwalk, veel geknuffeld gelachen en gehuild. Een dag kan soms zo emotioneel zijn en toch zo fijn. Mijn dag was top en dat mag wel eens gezegd worden. Aan elke dag komt een eind en als afsluiter zijn we vanavond lekker gaan eten. Als je denkt gezellig met je partner, bij kaarslicht te gaan dineren, dan heb je het mis. Onze Grote Maten Beurs familie is zo groot en dan schuiven er velen bij je aan de tafel. Niets is zo gezellig om de dag nogmaals de revue te horen passeren, foto's worden terug gekeken terwijl we genieten van een heerlijke maaltijd. Ik geniet echt, heerlijk om gemiste verhalen te horen want natuurlijk kan je niet overal bij zijn. Vanmorgen zaten we gezamenlijk te genieten van een uitgebreid ontbijt, we bespraken wat we zoal moesten doen en daarna spullen pakken en op naar het beursgebouw. Trolly mee, gevuld met make-up, bh's, borstels en nog meer zooi waar je zomaar verlegen om kan zitten.

Nu na het heerlijke eten zitten we gezellig met een groep gezellige loite nog even na te tafelen. Je hoeft dat niet in het restaurant te doen, dat kan overal! Zo langzamerhand druppelt de big family ons kamertje binnen en ik hoorde zo tijdens het intikken van dit bericht dat alle kandidaten, die morgen mee doen met de Miss Plussize Fashion verkiezing, hier met z'n allen komen oefenen! Zouden de muren mee buigen, ik vraag me toch echt af hoe we hier in deze kamer met twintig man kunnen oefenen? Je kan je ene teen niet voor de ander zetten, zal me een leuke show worden. Maar goed, we hebben dus gedineerd met 29 man/vrouw en ik heb weer enorm genoten. Jammer dat we dit maar één weekend per jaar doen. Mensen vanuit heel het land die zich verbonden voelen, niet vanwege de omvang maar omdat we groots liefhebben, groots in woorden en daden zijn. Wat ben ik blij met deze lieve mensen, kanjers, ik hou van jullie!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten