woensdag 2 maart 2011

Lieve Saskia, rust zacht...


Gisteren bij het opstaan wist ik niet wie je was
in de namiddag was ik je twittervriendin
Na het ingrijpende verhaal wist ik pas
het leven onder deze condities had voor jou geen zin

Enkele woorden hebben we gewisseld, zo lief en intens
zo'n 140 karakters kunnen meer zeggen dan een heel verhaal
Volgens mijn gevoel ben jij een geweldig mens
die met humor het leven heeft geleefd, in elke taal

Hoe kort ons contact ook mocht zijn
het voelde zo goed om jou een beetje te leren kennen
Stoer, gepassioneerd, lief, een vrouw zo sterk en fijn
dat je niet meer kan twitteren is even wennen

In mijn hart heb ik ruimte genoeg
voor iedere engel die is heengegaan
Voor mij kwam onze vriendschap niet te vroeg
ik zie je laatste prive twit nog op mijn netvlies staan

@ goedemorgen lief, have a nice day.
is wat je mij vanmorgen hebt geschreven
Dat was het dan, tot ooit, dag stoere vrouw, tabee
tot ziens in heaven, in ons hart zul je verder leven...
 
Tot de volgende wonder...
 

2 opmerkingen:

  1. Haar dochter twitterd door op het account van haar moeder, zoveel respect. Lief om toch zo af en toe een berichtje te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen