zondag 27 maart 2011

Miss Plussize Fashion 2011 is geworden...

Simone Schumacher, top prestatie! Vandaag was het dan zover, tijdens de Miss Plusize Fashion verkiezing streden zestien prachtige curvy lady;s om deze titel. Ik kan jullie melden dat het geen makkelijke taak voor de juryleden was. Henk Bres, Mona Schuitenmaker en Geerthe Timmermans vlogen elkaar deze keer niet in de haren. Henk had zijn haar thuis gelaten, je kan nooit weten natuurlijk! De finalisten hebben het leuk druk gehad met het oefenen van hun pasjes, attitude en glimlachen, want dat is best eng op een podium waar veel publiek je aan kijkt. Het stond echt vol tot in de doorgangen met fans van alle finalisten. Spandoeken, bedrukte T-shirts en ballonnen heb ik de revue zien passeren en terecht! Stuk voor stuk kanjers die deze dag hebben beleefd als in een roes. Toen ik de dames vroeg of ze van deze dag genoten hebben werd dit met een volmondig JAAAA beantwoord, dat geeft ons als beursteam een geweldige kick natuurlijk! Hier doen we het allemaal voor, zelden zo'n groep finalisten mee gemaakt. Er was totaal geen strijd, ze hielpen elkaar met plezier en gunde de titel aan elkaar, dat zie ik nou graag. Pamela is nummer twee geworden en Lisette nummer 3, van harte gefeliciteerd dames!

Toch moet ik even iets kwijt over mijn arme zielige voetjes. Tijdens de modeshow liep ik op prachtige schoenen met hakken van 12 cm. Ik kan daar best op lopen maar niet te lang achter elkaar. Na de modeshow heb ik ze uit gedaan en trok ze bij de finaleronde weer vrolijk aan. Tijdens de eerste twee rondes en het twee minuten gesprek trok ik ze weer aan de voeten, niet goed over nagedacht natuurlijk, dat is best lang staan. Op een gegeven moment begonnen de voeten te verzuren en hupste ik van de ene voet naar de andere voet. Ik kon er niet al te lang meer op staan want ik voelde de blaar die ik gisteren had opgelopen al aardig branden. Er zat wel een blarenpleister op maar toch eigenwijs en die schattige hoge hakken onder het geweldige kleedje van Mateloos aan getrokken. Ik heb het nog net gered tot het trapje achter de catwalk, toen moest ik ze uit gooien wilde ik niet nog meer blaren op lopen. Ik heb mijn lange jurk aan getrokken zodat ik stiekem kon smokkelen. De sleehakjes gingen aan en toen ook die pijnlijk aanvoelde heb ik ze stiekem uit gedaan. Onder zo'n lange jurk zie je dat toch niet. Daar stond ik dan de show te presenteren op blote voeten en ik moet zeggen, dat koude zeil was aangenaam onder de voetzolen! Voordat ik weer een stap moest verzetten heb ik ze ongezien weer aangedaan en het ook nu gered tot achter de catwalk. Zo zie je maar, ook ik loop wel eens een blaar hier en daar op. Hopelijk hebben de finalisten hier geen last van morgen, het is knap vervelend. Als ik straks op de publiceer knop druk ga ik ze verwennen met een lekkere douche daarna insmeren en hup met de benen omhoog!

Tot de volgende wonder


5 opmerkingen:

  1. Ik heb genoten schattie! <3 het was geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och gurm, die arme voetjes van jou....isse helegaar nie leuk, maaaaaaaaaaaar vandaag een dagje rust .... in 't zonnetje Vraag je lieve hubbie maar om massage met collinggel vanavond voor de voetjes, en hopla morgen weer helemaal 't vrouwtje!

    Toedelsssssss Lientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt t verborgen als een professional, niks van gemerkt :)
    Was inderdaad een geweldige ervaring en kei goeie sfeer in de groep.
    De voeten verwennen met Volcano van Lush doen, en dan komt t helemaal goed!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moeten we een voetenpension openen???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja graag! Alleen als ik ook mee mag LOL

    BeantwoordenVerwijderen