vrijdag 25 maart 2011

Druk, stress, papieren!

Soms zijn er van die dagen dan had je het liefst in je bed willen blijven liggen. Zo'n dag was het vandaag, wie herkent dit? Zo vlak voor een beurs moet er altijd van alles gebeuren, draaiboek maken, cd's branden, nog even een mailtje hier, hyves bericht daar, o ja, ik heb nog een telefoon die blijft trillen en eigenlijk wil je het al veel eerder klaar hebben maar dat gaat niet omdat je moet wachten op de juiste volgorde van bla bla bla. Ok, je hebt dan alles binnen en denkt; ach, dat red ik allemaal wel. Tot je erachter komt dat lappie niet doet wat je wilt. Heb ik net 4 cd's met muziek gevuld, ga ik controleren en wat staat er op? Juist, een cd vol met nix geluiden. Tja, dan wordt het een fashion show in braille, iets anders kan ik er even niet van maken. Als men weet wat ik allemaal nog moet doen dan lig ik voorlopig nog niet tussen de klamme lappen, ik mag blij zijn als ik uberhaubt mijn bed nog zie vannacht! Het begon vanmorgen al, 'Mam, mijn band is lek, kan je me brengen?' In rap tempo mik ik mijn gezicht in de poederdoos, rag een borstel door mijn haar en bel ik school dat zoonlief eraan komt, iets verlaat ivm met lekke band. Ik zet zoonlief af en race als een raket naar mijn werk. Vlak bij mijn werk zijn ze aan de weg bezig en ja hoor, file! Alsof ik deze week niet genoeg in de file heb gestaan, kan ik er ook nog wel bij hebben... NOT!

Rustig blijven Syl, het is nog vroeg dus waar maak je je druk om. Ik besluit kris kras langs de BP te sjeezen om snel een parkeerplaats te bemachtigen en op een draf naar mijn werk. De klas is zo melig als wat, komt vast door het mooie weer maar nu even niet! Uit mijn werk moest ik mams Thea nog even mooi maken omdat ze morgenochtend voor een weekendje weg gaat en tot overmaat nog even een training. Waarom plannen ze dat op een avond wanneer ik het al zo druk heb? Om half negen stap ik het huis binnen en begin met mijn werkzaamheden, althans ik doe een poging tot. Voor even leek alles te zijn gelukt maar helaas. Ik ga nog één poging wagen om met een ander brandprogramma de cd's te branden. lukt het me niet dan wordt het lekker rustig lopen dames finalisten, ik kan wel wat rustige nix geluiden gebruiken op het moment ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten