dinsdag 1 maart 2011

Shop till you drop

'Heaven must be missing a store' want deze staat in Rotterdam; Primarkt it is! Al maanden hoor ik iedereen over de Primarkt, geweldige winkel waar je echt alles kan kopen en zo goedkoop! Ik besloot vandaag de daad bij het woord te voegen en ging met dochterlief en Jagaira eens lekker shoppen. Eigenlijk was het plan om met de twins te gaan shoppen, Sytse nieuwe broeken en Sanne vooral shirtjes, maar dat kan ook bij de Primarkt. 'Mam, kunnen we niet gewoon naar de Boog gaan?' zei Sytse, hij had geen zin om met alleen meiden te shoppen. 'Je lijkt je vader wel, die moet ik ook altijd meetrekken naar de winkels wil ik dat hij er tot in de puntjes bij loopt. Natuurlijk kan de Baron dat zelf ook wel, al ben ik er graag bij, zijn keuze is nogal veilig zal ik maar zeggen. Sanne daarintegen wilde vooral kijken voor nieuwe bh's, toen had je Sytse moeten horen. 'Ja dag! Ik ga echt niet die "wijvewinkels" in hoor! Mag ik zeker al jullie tassen gaan lopen sjouwen, ik blijf wel thuis.' Tja, wat moet je nou met zo'n joch, het is vakantie en we gaan kleding kopen, wat wil je nou nog meer. Ok, shop till we drop is meer een meidending, mee eens.

Sanne gaat met mamsie mee en Sytse blijft lekker thuis. 'Als ik wat zie dan neem ik het wel mee goed?' Er kwam een mompelend geluid van achter de monitor dus nam ik aan dat het goed was. Sanne en ik op weg naar Rotterdam, Jagaira zat al gepimpt op ons te wachten dus konden we na een kop thee op pad naar de winkel die het walhalla van de koopjes moest zijn. Daar stappen wij een winkel in waar velen hetzelfde idee hadden en het shoppen kon beginnen. Mandje mee (erg onhandig ding) ik kwam ogen te kort! Rekken vol kleding, planken vol broeken, ik werd helemaal blij! Al snel staan we met z'n drieën te graaien tussen T-shirts, zie ik een leuk 'flubbervest' waar Sanne al maanden naar op zoek is. Kost dit maar 3 euro???? Voordat ik klaar was met denken zat het vest al in het onhandige mandje. We lopen verder en zien planken vol skinny jeans. Ik ruk Sanne van achter een stelling vandaan en houd een broek maat 6 voor haar. Hij is lang genoeg, zou ze hem passen, niet twijfelen in die mand en snel! 'Zullen we naar boven gaan, daar hebben ze nog meer, tassen, schoenen echt rekken vol!' zegt Jagaira. Ik duw haar nog net niet opzij om naar het walhalla wat schoenen heet te rennen. Ik word blij van de hoeveelheid tassen en hakken, nog blijer werd ik van de prijzen die erboven staan. Waarom heeft niemand mij eerder naar de Primarkt gesleurd, hoe lang bestaat deze winkel al? Koopjes links, koopjes rechts en als ik verder kijk zie ik nog meer koopjes... WOW! Hier moet je echt even van bijkomen, geen tijd want mamsie moet shoppen!!! Voor Sytse heb ik een leuke spijkerbroek en vest gekocht, voor mezelf een paar onwijs leuke pumps. Ik kom hier zeker nog terug, te kust en te keur van alles waar je zo mooi je kledingkast mee kan vullen. Je wordt er gewoon hebberig van, niet normaal. Toch zijn er een paar nadelen aan zo'n winkel, teveel mensen weten ervan zodat je uren in de rij staat bij de paskamers. Neem gerust je broodtrommeltje mee en een thermoskan thee. Tegen de verveling een goed boek en je komt de tijd wel door. De kassarij ging overigens best snel, heb ik dan geluk?

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten