woensdag 23 maart 2011

Kanarie gele string?

Hoe komt ze erop, wie verzint dit nou! Deze woorden kunnen maar uit de mond van één persoon komen, bedankt he? Ik ben gelijk voor mijn leven getraumatiseerd. Gisteren stond mijn tweetdeck open en ik was vol lof over mijn nieuwe kleurtje. Vanmorgen schrok ik heel even, verwachte niet zo'n mooi Hawai kleurtje die ik 24 uur daarvoor nog niet had. Ik bekeek mezelf even kritisch in de spiegel die op het toilet hangt (een megagrote zodat het kleinste kamertje niet zo klein lijkt) en ik ben zeer tevrede! Nog wel wat donker maar dat moet goed komen na wat wasbeurten. Even terug komend op de tweets van gisteren waar het allemaal begon.  Ik lees tussen al die tweets een regel  waar ik lekker op in ging, meer om te stangen, niet serieus bedoelt natuurlijk. Aangezien ik die avond al vergeleken werd met Tante Es met blond haar was ik op mijn hoede! Je wordt niet elke dag uitgemaakt voor een donkere vent in een tropisch gewaad, wat het niet verkeerd zou staan als gordijn in de keuken van mijn oma. De wisseling zal ik proberen hier neer te zetten en oordeel zelf.

Nattelee: irritante negerin...
Silly: je @ dacht dat je mij bedoelde met irri negerin LOL
Nattelee: @ whahaha!!! nee jij bent Dries in vrouwelijke vorm ;) LOL
Silly: @ met mijn gele stringetje zeker, zie je het voor je? WHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nattelee: @ ja... eigenijk wel.. doe es een foto? ;) whahahha!!
Silly: @ alleen als ie groen geel is LOL
Nattelee: @ ADOchicky ;)
Silly: @ als moeder van ADOhooligan ben ik verplicht, anders zorgt zoon niet voor de katers as weekend :P

Het sudderd een beetje heen en weer en dan gaan andere zich er ineens mee bemoeien. StudioXposure die mij wel voor zijn lens wilt hebben met mijn mooie huidskleur in gele string (droom verder) en Annelies gaat daar lekker in mee. Je snapt, ik voelde mij het lijdend voorwerp tussen deze tweets. Maar, mijn wraak zal zoet zijn, Annelies is enorm jaloers op mijn mooie gebruinde skin, zij loopt reclame voor Campina karnemelk en ik voor de chocomelk en Ad kan het komende weekend zijn lol op! Mocht ik een kanariegele string vinden dan trekt Ad die aan... het hele weekend, als je dat maar weet!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten