donderdag 5 mei 2011

Blij gemaakt met een dooie mus

Gisteren kwam ik thuis en er lag een enveloppe op de kast met mijn naam erop. Belbios, ik heb niets besteld, kan dat nou zijn. Ik probeer de enveloppe open te maken, wat niet gemakkelijk ging, en haalde er twee vrijkaarten uit voor de film 'Alle tijden' en een keukenschort. 'Van harte gefeliciteerd' huh? Heb ik wat gewonnen??? Normaal gesproken ben ik gelukkig in de liefde want ik win nooit iets. Moet ik me nu zorgen gaan maken? Enfin, ik sms mijn dochter want hubby heeft een gruwelijke hekel aan Paul de Leeuw en dan druk ik me nog mild uit. Dochterlief kan deze film wel waarderen dus besluit ik om samen met haar naar deze film te gaan. Vandaag open ik mijn mail en ik heb weer iets gewonnen, deze keer een voucher van een wellness club, wat moet ik me daar nou bij voorstellen, een heerlijke massage? Helaas heb ik iets te vroeg staan juichen, ik mag drie dagen fitnessen in een fitnesscentrum naar keus. Is dat mijn prijs, mezelf drie dagen in het zweet werken en achteraf nog spierpijn ook??? Mag ik bedanken, dit vind ik geen echte prijs. De hele week ren ik van school naar huis, bij thuiskomst de bezem door de tent, eten maken, wassen, strijken, boodschappen halen, met de kids naar van alles en nog wat, ik heb geen twee tellen de tijd dat ik even tot rust kan komen en dan krijg je deze geweldige prijs!

Ik ben echt niet vies van het winnen van een prijs, deze laat ik toch even aan mij voorbij gaan. Hij is helaas niet door te geven aan derde anders had ik hem met alle liefde door willen geven aan een volger. Geen idee of ik iemand blij had kunnen maken met drie dagen zweten in een trainingskamp. Zeg nou zelf, na het winnen van twee vrijkaartjes is het toch een dumpert die wellness voucher? Natuurlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, toch kan ik me niet voorstellen dat je hier iemand oprecht blij mee maakt. De achterliggende gedachten zal wel zijn dat ze hopen op een jaar abonnement, ik trap er niet in! Wat dat aangaat ben ik dus blij gemaakt met een dooie mus...

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten