vrijdag 20 mei 2011

Kiespijn

Gisteren begon het, rechts onderin komt een zeurende pijn opzetten die eigenlijk nog niet weg geweest is. De hele avond zeurt het door en ik kan op een gegeven moment niet meer uit mijn ogen kijken van de pijn. Met een ibu duik ik tussen de lakens en ik hoop toch de nacht door te komen. Helaas, halverwege de nacht word ik wakker van de pijn, o ja, die kies is lekker aan het opspelen. Vanmorgen de tandarts gebeld en ik kan maandag pas terecht, dat wordt dus een heel lang weekend worstelen tegen de pijn met als beste vriendjes die roze pilletjes en een icepack! Op het moment zie ik nog scheel van de pijn, zelfs na het slikken van zo'n roze jongen. Dit gaat echt een retelang weekend worden, ik heb het gewoon te druk om pijn te hebben help! Aangezien er aan de andere kant een kies/vulling is gebarsten heb ik weinig keus aan welke kant ik het voedsel moet malen, geen kant dus. Met pijn en moeite heb ik twee bammetjes naar binnen weten te werken, vreselijk! Je kan de ontsteking voelen aan de onderkant van mijn kaak, het is zelfs te zien. Zijn er eigenlijk foefjes om de pijn te laten zakken? Het is denk ik een vulling die lek is, voedselresten etc. zorgen er dan al snel voor dat de boel eronder gaat ontsteken al voel ik niet duidelijk een lek. Enfin, ik hang nu op de bank en omdat ik gisteren van de pijn niet kon kijken heb ik verzuimd om een blog te schrijven. Ik kan alleen maar hopen dat het heel snel maandagochtend is, ben ik verlost van de pijn YEAH!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten