woensdag 25 mei 2011

Waar laat ik nou mijn geld?

'Sanne, wil jij even patat halen, we hebben wel frikadellen maar geen patat'. Madam kijkt al moeilijk want ze zit nog in haar ochtendjas. 'Ok, ik ga wel naar de winkel, ga ik me even aankleden'. Ze gaat naar boven en ik notuleer even wat ze moet halen op de achterkant van een envelop, recyclen die hap! Ze komt naar beneden in een legging van haar zus, die ik ooit aan haar gegeven heb omdat ze mij te krap zaten. Schattig leuk met daarop een longshirt inclusief brede riem die erg vet zijn. Ik geef haar het geld en zeg er nog bij 'niet verliezen hoor'. Staat Sanne met het geld in haar handen en zegt; 'maar waar laat ik nou mijn geld, ik heb geen zakken'. 'Nou gewoon, in je bh, ruimte zat!' Dat vond ze een aannemelijk antwoord en ze stopt het geld in haar tijger bh. Op het moment dat ze het er tussen stopt bedenkt ze zich. 'Ja maar hoe ga ik dat eruit halen als ik bij de kassa sta?' 'Gewoon, even grabbelen, zo groot is die bh ook weer niet dat je een tom tom nodig hebt'zeg ik haar. Ze schiet in de lach en vertelde het volgende verhaal. 'Doet me denken toen ik met Sharon naar de winkels moest, we hadden ook geen portemonnee bij ons en toen heb ik het ook in mijn bh gestopt. Toen we bij de kassa stonden zei Sharon; Sanne, hoe haal je het geld nou uit je bh zonder dat IK voor schut sta naast jou? Toen heb ik om me heen gekeken en stiekem het geld eruit gevist, kon ik het niet vinden bleek het aan de andere kant te zitten, we lagen echt in een deuk mam. Zeker toen Sharon zei dat er iemand zag dat ik het eruit haalde, was echt lachen!'

'Jaja, mooi verhaal maar hoe los je dat nu op dan, je hebt nog steeds geen zak en geen portemonneetje', vroeg ik haar. 'Nou gewoon, ik neem mijn handtas wel mee, kan die patat daar ook in?' 'Ehm, ik weet niet hoe ze die twee en een halve kilo zak patat erin wil frotten maar dat gaat in geen velden of wegen passen.' Ze is nu op weg met haar handtas gevuld met munten, hopelijk heeft ze ook haar tom tom bij zich, daar verdwaal ik zelfs!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten