zondag 29 mei 2011

It's partytime!

'Waar is het feest? Hier is het feest! Jawel, ADO heeft zich weten te plaatsen voor het Europese voetbal, is dat geen geweldig nieuws? Laat ik dit even zeggen, ik geef geen moer om voetbal, waarom dan zo blij? Beide zoons zijn ADO fans, mijn oudste Bas iets meer als Sytse. Hij heeft bijna alle thuis wedstrijden mogen zien in het stadion en eerlijk gezegd vond ik het allemaal best. Hij kwam altijd thuis met de mooiste verhalen of een droevige kop als ze verloren hadden. Sinds ADO in het eerste rijtje staat ben ik het op afstand gaan volgen, meer om te voelen wat mijn knullen voelen bij een overwinning. Ik moet zeggen het voelt goed, zeker als ik een zoon heb met een big smile van oor tot oor inclusief de kuiltjes hoog in de wangen. Afgelopen donderdag zat hij in het stadion en zag dat ADO met 5-1 won van Groningen. Hij twijfelde of hij ook naar Groningen moest gaan, uiteindelijk is het dat niet geworden. Met zijn collega fans heeft hij de killing wedstrijd gekeken bij het stadion. Na elke wedstrijd bellen we of ik krijg een verslag via de sms, ook tijdens de wedstrijden. Vandaag was hij over the top blij, zijn ADO gaat Europa in, nu maar hopen dat ze het daar ook geweldig gaan doen.

Niet alleen is het feest in het Haagje omdat ADO Europa in gaat, vannacht heb ik mijn honderdste blog geschreven. Dit is mijn honderd en eerste blog en het voelt geweldig. Nog steeds vind ik het erg leuk om te bloggen over van alles en nog wat. Trouwe lezers weten wat mij zoal beweegt in mijn wondere wereld en het opschrijven hiervan is een leuke bijkomstigheid. Ik hoop dat velen van jullie mij nog lang blijven volgen, zolang ik nog genoeg inspiratie heb deel ik deze graag met jullie. Vandaag heb ik samen met mijn kleintjes de triology Back to the future gekeken, heerlijk om dit weer terug te zien. We hadden ze al jaren liggen maar nog nooit bekeken. Het was voor de tweeling de eerste keer en ze vonden ze super. Ach, zo af en toe een filmdagje is heerlijk ontspannend. Straks gaan we maar eens de vetverbrander aanzetten, die loempia's smaakte zo heerlijk dat ik er twee op heb! Heerlijk die luie zondagen met de kids, daar doen we het voorlopig weer even mee.

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten