maandag 23 mei 2011

Makeover time

Wie werd er Miss Plussize Fashion 2011, Simone Schumacher. Gisteren was het dan zover, Siep ging in de makeover om daarna gefotografeerd te worden door Studio Xposure. De mooiste foto's komen in het vakblad Kleur en Stijl, een lifestyle blad voor de vakidioten die werkzaam zijn in de modebranche. Jeetje, dat heb ik zowaar in drie zinnen weer gegeven waar ik me gisteren mee bezig heb gehouden, is wel een erg kort blogje vinden jullie niet? Ok, ik zal wat meer uitweiden over de gang van zaken. Siep had deze prijs gewonnen als finaliste en gisteren kwamen we dan eindelijk bij elkaar. Carla had erg leuke kleding meegenomen, mooie schoenen en een prachtige zonnehoed die je werkelijk in alle vormen kon duwen en vouwen. Maar eerst was het tijd om het haar te veranderen. Siep heeft een lange bobline die erg massief rond haar hoofd hing en ik miste de pit erin. Ze heeft een mooie vorm van gezicht en de huid is prachtig, een waar paradijs voor moi! De enige handicap die ik had was die verrotte kaakontsteking maar dat ter zijde. Nadat ik gevraagd had of er nog beperkingen waren waar ik rekening mee moest houden kon ik aan de slag. Het mochten geen stekeltjes worden, dat zou wel heel erg saai worden, stekels viel al snel af. Met kam en feathermes ging ik aan de slag en binnen notime had Siep haar nieuwe coupe, erg stoer vond ik dus liet ik haar ook even kijken. Flabbergasted was Siep toen ze in de spiegel keek, dit had ze niet verwacht! Nou kan ik het leuk föhnen en eigenlijk ben ik heel benieuwd hoe de rest het vindt. Nadat het haar gedaan was kon ik verder met de visagie, dat zou een make-up worden die haar mooie punten in het gelaat zouden accentueren. Siep heeft een prachtige lach, sprankelende ogen en een perfect rechte neus, een verademing om op te maken, echt! Als een gelaat al zoveel mooie aspecten heeft hoef ik dit alleen maar te benadrukken, het moet nog wel Simone blijven. Ik heb gebruik gemaakt van zachte kleuren op zowel de ogen als op de lippen. Hier en daar een sprankeltje maakte het geheel net af. De kleding was fleurig en absoluut niet massief. Wat Siep aan had stond haar werkelijk prachtig en gaf haar een mooie taille, i love A-lijn kleding. Het verbergt net even de volle buikrondingen die wij plussize dames juist niet mooi vinden aan onszelf. Door de taille net te verplaatsen onder de borsten creëer je een mooie taille, gewoon even een gratis tip voor de dames met extra rondingen om de middel. 

De hele reportage is binnenkort te lezen in het vakblad kleur &stijl en ik heb het resultaat al mogen aanschouwen, hier kan het hele team trots op zijn! Carla, Ad, Simone en Marlon, top dat we dit met elkaar hebben mogen maken, ik ben heel benieuwd naar deze reportage! Zodra het blad uit is zal ik het jullie laten zien, het resultaat mag er echt zijn!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten