zondag 22 mei 2011

Pain game

Afgelopen week zat ik te kijken naar een nieuw programma, genaamd de pain game. Het duurde niet lang voordat ik de zapmolen ter hand nam om te gaan zappen, wat een smerig stom en dom programma! Wie laat er iemand een frikandel uit de kliko eten, elastiekjes tegen het gezicht knappen of nog erger, iemand zijn oksel likken! YAK! Ik vind het een onsmakelijk programma. Nee dan mijn pain game, sinds afgelopen donderdag nacht heb ik last van een kaakontsteking. Vrijdag had ik mijn tandarts gebeld of ze nog een gaatje had met spoed, helaas pas aankomende maandag om kwart voor twaalf melde de assistent. F*ck, dat gaat dan een heel lang weekend worden dacht ik nog. Ik had genoeg pijnstillers in huis dus daar moest ik het wel mee redden. De tips die sommige volgers mij gaven op mijn blog kiespijn ben ik ook zeer dankbaar. Op dit moment hang ik op de bank met een koel element tegen mijn wang om iets verlichting te krijgen. De kaak is een stuk dikker geworden en ik ben benieuwd of daar morgen een verdoving in geplaatst kan worden. Wat ik vermoed is dat ze de vulling eruit boort, dan het kanaal schoon maakt waar zeker veel troep uit gaat komen om dit gat vervolgens met een wattenbolletje te dichten. Ik hoop niet dat er een noodvulling in gaat, zo kan de troep er niet uit en zit ik binnen een uur weer bij de tandarts. Hopelijk krijg ik dan een antibiotica kuur zodat dit de ontsteking nekt. Gelukkig heb ik morgen alleen een vergadering want onze leerlingen zijn morgen druk doende met hun theorie examens. Tussendoor lig ik op de pijnbank en hoop ik dat mijn tandarts me gerust kan stellen, als ik maar van die helse pijn af ben. Kijk, makers van de pain game, dit is pas geld waard. Een heel weekend zien te overleven van de pijnen die een ontstoken kaak teweeg brengt! Daar hebben jullie niet van terug!

Natuurlijk had ik ook langs een weekend tandarts kunnen gaan, al weet ik dan niet waar ik terecht kom en welke slager ik toelaat in mijn pijnlijke mond. Nee, ik wil het liefst geholpen worden door mijn eigen tandarts dus was een vervanger geen optie. Het weekend heeft nog nooit zo lang geduurd, de nacht zal ook wel vreselijk lang gaan duren. Duimen jullie dat ik toch een beetje slaap krijg?

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten