maandag 2 mei 2011

Kan geen sopdoek meer zien!

Met recht kan ik nu zeggen dat ik er de kracht niet meer voor heb. Het hele weekend soppen, meubels verplaatsen, laminaat leggen, kast in elkaar zetten en inruimen, we hebben elkaar enorm bezig gehouden het afgelopen weekend. Samen met Sabina, Joanne, Vasil en manlief hebben we het klusje geklaard, nouja, klusje! Al ruim een jaar zat ik tegen die vloer aan te hikken, slijtplekken overal en als de stofzuiger er overheen ging was ik op vele plekken de bovenste laag kwijt. Het werd echt tijd voor een nieuwe vloer alleen ontbraken de euries. Na wat speurwerk op marktplaats hebben wij een jong stel uit de brand geholpen en zij ons. Voor maandag moest het laminaat eruit en wij wilde het graag hebben. Het is ook nog eens helemaal onze smaak, lekker licht en ziet er nog heel goed uit. Afgelopen zaterdag zouden we ook een buffetkast gaan ophalen maar die stond, net als mijn voorraadkast op instorten dus die deal ging niet door. Ik de pc weer aangeslingerd en ben op zoek gegaan naar een andere kast, leven uit dozen gaf mij een zwervers gevoel dus er moest een andere kast komen. Ik zag een kledingkast en dacht dat dit de enige optie was. Er was al op geboden al stond hij er nog steeds op. Toch maar een mailtje gestuurd en ja hoor, we konden hem komen halen, graag zelfs! Ook deze mensen zaten in tijdnood i.v.m. overdracht a.s. maandag. Wat een geluk zeg, laminaat en ook nog een kast!

Toen manlief mat de buurman het laminaat ging halen hadden ze het er al uit gehaald, ze waren ook snel weer terug. In de auto zei Vas dat hij het morgen wel kwam leggen, morgen al? Ja hoor, is het maar gelijk gebeurd. Wat een klus zeg, ik was ook zo blij met Joanne en Sabina, zij hebben heel wat schoonmaakwerk verricht in de keuken, thanks lieve schatten! Niemand kan voelen wat ik nu voel, vermoeidheid in mijn lichaam maar o zo opgeruimd in mijn hoofd, zeker als ik de kamer rond kijk. Er moet nog wel wat opgeruimd worden, ik zit nog met drie dozen en twee tassen videobanden. Als ik daar iemand blij mee kan maken gil maar! Ik heb veel disney banden, speelfilms etc.. Aangezien ik het meeste op dvd heb zijn de banden overbodig. Familiebanden geef ik niet weg, dat zijn dierbare herinneringen. Ooit gaan we deze digitaal maken, iemand nog tips hoe ik dit kan aanpakken of moet ik dit door een expert laten doen. Al met al een druk weekendje, aankomend weekend doe ik zeer weinig, laat de zon maar schijnen, die heb ik wel verdient dacht ik zo!

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten