dinsdag 24 mei 2011

Muisarm vs apestaartje

'Zeg Syl, kan ik jou blij maken met een paar tassen kleding voor je kleine meid?' Dit kreeg ik een paar weken geleden in mijn twitterbox. Aangezien de centjes maar één keer uit te geven zijn zeg ik geen nee. Vanmorgen was het dan zover, er stonden acht tassen kleding op me te wachten. Ik ging op pad naar Ridderkerk en kwam zonder file aan bij Margarita, een leuke twittervriendin die er vanaf wilde. Mijn bolide reed voor haar huis en de kofferbak ging open. 'Heb je de boedelbak niet meegenomen, het is echt veel hoor' zei Margarita. Ik heb een riante achterbak dus daar moest ik wel wat in kwijt kunnen dacht ik zo. Kom ik erachter dat ik de zakken vergeten was, dom ding ben ik zo af en toe. Maar, voor ieder probleem heb ik een oplossing, de achterbak is gevoerd dus lossen die tassen, we zien wel hoe we het eruit halen. Na een leuk gesprek in de zon ging ik weer op weg naar huis, ik snap af en toe echt niet waarom ik een tom tom heb, ik presteer het weer om fout te rijden. Ik dacht al, waarom zit ik op de weg naar Spijkenisse? Kwam eigenlijk doordat ik afgeleid was omdat mijn telefoon ging. Ik heb niet opgenomen, was helemaal in de war, dom gebakkie dat ik er rijd. Enfin, ik rijd de lus, keer om en rijd nu wel op de juiste weg. Thuisgekomen stond mijn oudste dochter me al op te wachten. Ze heeft samen met manlief de kleding naar binnen gehaald en toen kon het uitzoeken beginnen. Jeetje wat een berg, alles is bekeken, apart gelegd om te passen en wat niet paste mocht ik verkopen op marktplaats. Alle opbrengsten gaan naar de tweeling, daar ga ik lekker van shoppen zodat beide kids er leuke kleding voor krijgen. Margarita, ik ben heel blij met je, mijn vingers en arm helaas niet. Na het eten ben ik begonnen met het plaatsen van de overgebleven kleding die de meisjes niet paste. Ik ben nog niet eens op de helft! In shock zit ik nu tussen al die kleding, zelfs nog met kaartjes eraan! Ik dacht dat ik een shopAholic was maar er is iemand die me voorbij is hoor!

Ik hoop op deze manier andere ook blij te maken met leuke en mooie kleding, het is echt in een staat waarbij ik het zonde vind om in de kleding container te mikken. Dus, heb je een klein budget, wil je profiteren van een leuke spijkerbroek of shirt, kijk dan de komende dagen eens op marktplaats  en start maar met bieden! Het heeft me wel aangespoord om eens in mijn eigen kast te gaan spitten, die ga ik ook maar eens luchten want ik heb wel heel erg veel zooi. Ach, het houd me van de straat en ik heb al wat biedingen en mailtjes gekregen over enkele kledingstukken. Mijn jongste dochter heeft haar donatie al gegeven, de oudste gaat van het weekend ruimen. Ik ben nog wel weken bezig geloof ik... o help! Ik voel een muisarm opkomen, gelukkig heb ik geen apestaartje hihi

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten