woensdag 13 juli 2011

Mazzzzzzzazzzzjuh time

De geur van mint dringt in mijn neus, de warme handen wrijven over mijn gelaat. Op de achtergrond hoor ik een kabbelende beekje en ik waan mij in een paradijs. Hoor ik daar nou een fuut of is het een mislukte huismus, het kan mij op dat moment niet boeien, het fluit een voor mij onbekend deuntje en het klinkt aangenaam. Langzaam zak ik steeds verder weg en hoop ik dat ik niet spontaan moet plassen met het geluid van een fonteintje op de achtergrond. Op dit soort momenten heb ik weinig controle over mijn blaas, maar we gaan ervan uit dat het geen problemen hoeft op te leveren. De warme handen liggen in mijn nek en beginnen met roterende bewegingen te masseren. Goddelijk en zo welkom is een massage nog nooit geweest, een overdaad aan strelingen die mij naar totale ontspanning doen stijgen, gewoon zalig! Na een uur, wat waarschijnlijk maar tien minuten heeft geduurd, hoor ik het kabbelende beekje niet meer, fluiten de vogels vast nog wel maar hoor ik ze niet meer. Gek eigenlijk dat een massage enkele zintuigen laten verslappen en het gevoel doet versterken, ik geniet van elke aanraking. Na het gezicht is de rug aan de beurt, mijn lichaam is in totale ontspanning en Spike masseert er lustig op los. In het vooruitzicht de hotstones die de massage tot een hoogtepunt zou brengen, dit zou iedereen moeten ondergaan zo ontspannen. Spike, ik hoop niet dat je ooit gaat stoppen met masseren, ga vooral door met je plannen en doe die opleiding maar snel. Zou hij ook cadeaubonnen gaan uitgeven, als men niet weet wat ze mij moeten geven voor mijn verjaardag, moederdag of wat voor feestdag dan ook, bij deze wil ik 'Spikevill' bonnen! De zelf gemaakte olie die hij gebruikt heeft heb ik ook gelijk maar aangeschaft, heerlijk!

Mijn gemoedstoestand op dit moment is ZEN, totaal ontspannen en toe aan een welverdiende nachtrust. Mocht je ooit een massage overwegen kan ik Spike aanbevelen, zeker als ik morgen mijn bed uit spring als een jonge godin.

Tot de volgende wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten